Hopp til hovedinnhold
Support er frakoblet
I dag er fridagen vår. Vi tar litt hvile og kommer sterkere tilbake i morgen
Offisielle supporttider
Mandag til fredag
Fra kl. 09 til 00
  Søndag 03. april 2022
  4 svar
  14.5 XNUMX besøk
Jeg har funnet en oppføring for "Erstatt myke returer til harde returer med Kutools for Word." Det ser ut til å være en global handling, snarere enn noe som kan målrettes mot en valgt del av teksten. (Verktøylinjebildet som vises samsvarer heller ikke med min versjon av Kutools For Word versjon 10, så jeg kan ikke finne oppføringen som er beskrevet. Jeg fant noe lignende under Konverter, men det er globalt av natur.) Det er mange mennesker som meg selv som bruker " finn og erstatt" i Word på en repeterende måte. Mens Word beholder det jeg gjør for en økt, tillater det ikke at disse handlingene lagres til fremtidige økter. Det ville vært fint å kunne lagre søk og erstatt-handlinger fra økt til økt. Dette vil tillate oss å målrette søket og erstatningen mot spesifikk tekst i stedet for en global "alt eller ingenting"-tilnærming. Takk skal du ha.
2 år siden
·
Hei Kevin,

--- Det ser ut til å være en global handling, snarere enn noe som kan målrettes mot en valgt del av teksten.
--- Beklager at du ikke kan målrette den mot en valgt del av teksten. Du kan imidlertid bare finne i hoveddokument, overskrift, kommentar osv. Se skjermbilde:
finn section.png

--- Mens Word beholder det jeg gjør for en økt, tillater det ikke at disse handlingene lagres til fremtidige økter.
--- Med featre Batch finn og erstatt, kan du lagre senarioet for finn og erstatt innstillingen ved å klikke på Lagre-knappen, og bruke det på fremtidige opprettelsesdokumenter (finn senarioet i Rideskole omringet i skjermbildet nedenfor). Du kan også finne og erstatte blant flere dokumenter så vel som andre filer (inkludert txt-, htm- og html-filer) med ett klikk.
lagre senario.png

Hvis du har andre spørsmål, ikke nøl med å spørre meg.

Amanda
Amanda,

Takk for ditt svar. Det jeg foreslo, det jeg håpet å se i en fremtidig utgivelse var muligheten til å ikke ha et helt dokument eller en topptekst eller bunntekst osv. påvirket av søk og erstatt, men å ha endringen mindre global og deretter kunne lagre det for fremtidig bruk. For eksempel, hvis jeg vil at bare tre avsnitt av et 20-siders dokument, som har linjeskift i dem, skal endres til avsnittsmerker, kan jeg markere avsnittene og bruke finn og erstatt for å fikse det. Jeg vil ikke at alle 20 sidene skal påvirkes, bare området som er valgt. Hvis jeg gjør noe slikt, finn og erstatt fem dager per uke, 52 uker per år, må jeg gjenskape søkestrengen for finn og erstatt hver dag, 260 ganger i året. Batch Finn og erstatt er flott, HVIS du vil at hele dokumentet skal påvirkes. Problemet er at hvis du gjør noe MINDRE enn hele dokumentet, men gjør det RETTENDE, er det ingen måte å lagre en søk og erstatt-streng etter at du slår av Word hver dag. Verktøyene du har er flotte hvis du vil dekke hele dokumentet, men mindre globale, men fortsatt repeterende handlinger blir ikke tatt opp. Det var grunnlaget for mitt forslag. Jeg håper du vil vurdere dette for fremtiden. Takk igjen for svaret.
2 år siden
·
Amanda,

Takk for ditt svar. Det jeg foreslo, det jeg håpet å se i en fremtidig utgivelse var muligheten til å ikke ha et helt dokument eller en topptekst eller bunntekst osv. påvirket av søk og erstatt, men å ha endringen mindre global og deretter kunne lagre det for fremtidig bruk. For eksempel, hvis jeg vil at bare tre avsnitt av et 20-siders dokument, som har linjeskift i dem, skal endres til avsnittsmerker, kan jeg markere avsnittene og bruke finn og erstatt for å fikse det. Jeg vil ikke at alle 20 sidene skal påvirkes, bare området som er valgt. Hvis jeg gjør noe slikt, finn og erstatt fem dager per uke, 52 uker per år, må jeg gjenskape søkestrengen for finn og erstatt hver dag, 260 ganger i året. Batch Finn og erstatt er flott, HVIS du vil at hele dokumentet skal påvirkes. Problemet er at hvis du gjør noe MINDRE enn hele dokumentet, men gjør det RETTENDE, er det ingen måte å lagre en søk og erstatt-streng etter at du slår av Word hver dag. Verktøyene du har er flotte hvis du vil dekke hele dokumentet, men mindre globale, men fortsatt repeterende handlinger blir ikke tatt opp. Det var grunnlaget for mitt forslag. Jeg håper du vil vurdere dette for fremtiden. Takk igjen for svaret.

Hei Kevin,

Takk for tilbakemeldingen. Jeg vil videresende den til utviklingsteamet vårt. Og jeg setter stor pris på detaljene du delte med meg.

Takk igjen,
Amanda
  • Side:
  • 1
Det er ingen svar på dette innlegget ennå.